nazory na gaye

19. července 2007 v 20:38 | www.gay-boys.blog.cz |  ♥ Názory hetero na gaye ♥



jak se žije ze dvěma tatinky

je to pěkný protože tohle nikdo zaspivat v čechach tak by lidi viskočili skuže ja nevim narod je zaostalej ale vono v cizině ty gayove proto aspon něco dělaj ja koukam že tady dělaj jen ostudu (bohuže):(

..
..
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Martin Martin | E-mail | 20. července 2007 v 12:59 | Reagovat

Milujem se navzájem. Jsme pro ostatní jako jiná veteš. Jako parazit, možná jako

"dnes" populární ptačí chřipka. Těžko, ač je mi to líto, někdo pochopí náš svět. A před těmi, co ho pochopili, se hluboce skláním. Žiju ve středně velkém městě a je tu těžký žít. Každý se na mě dívá s odporem a kdyby mohl, tak na ulici přejde na druhý chodník. Jsou i tací, kteří si do dnešních dob myslí, že je to nemoc. Prý jsme my, " teplouši a lesby", ubozí. V dnešní době mít takový názor, je špatným rozhledem na veřejný názor. špatný je rodič, který své dítě zavrhne, ba dokonce se snaží jej vidědit. Jsem pro založit stranu slabších, za kterou se bude moci postavit homosexuálně orientovaný člověk, jako člověk společností odstrkovaný. Sufražetky taky bojovaly za práva žen na počátku minulého století. Bylo by na čase bojovat za práva homosexuálů. Máme právo na svobodný život jako žijou "heteráci" a na projev myšlenky. Kdo nás nesnáší, jeho problém!

2 perfectenemy perfectenemy | E-mail | Web | 23. července 2007 v 10:58 | Reagovat

Mno nevím ... můžu říct sám za sebe, že sem se s žádným velkým odporem vůči mé osobě, jakožto buzeranta, nikdy nesetkal. Samozřejmě, že názory lidí se opravdu různí a každý se dívá na věci úplně jinak, ale nikdo mě za to jaký jsem zatím neosoudil. Myslím, že každý z nás by měl hlavně bojovat sám za sebe, neboť naco zbytečně ostatním vysvětlovat to co stejně nikdy nechtějí pochopit. Mno přeji každýmu hodně štěstí a pevný nervy...

3 Moooni Moooni | Web | 26. července 2007 v 21:05 | Reagovat

ale dyt mate pravdu.. nekdo ma pritele nekdo pritelkyni.. vzdyt to je kazdyho vec.. a jesi ste urazeni tak se netrapte:-) oni vam zavidi, ze mate svoji lasku.. a oni si svoji nemuzou nebo nedokazou najit

4 Lucik Lucik | 1. srpna 2007 v 20:56 | Reagovat

Hmmmm to je těžký....každý si opravdu myslí své a já bohužel znám pár lidí co homosexualitu odsuzují aniž by mi dokázali odpovědět proč, nechápu je.Přeci všichni jsme jiní at se nám to líbí nebo ne, bohužel pár set lidí jsou tak nevyspělý, že odsuzují jiné.Každý má snad svůj život ne?Jak řekla už Mooni jen Vám zavídí že máte tu svou Love :D

5 admin2 admin2 | 2. října 2007 v 13:35 | Reagovat

Lucik : jj, snad ty lidi jednou dospějí k tomu že to pochopí :o)

6 Dany Dany | E-mail | 7. října 2007 v 10:28 | Reagovat

hej ta pisnicka me fakt dostala....mel jsem husi kuzi a chtelo se mi bulet...je to opravdu krasne:) ja jsem gay ale nikdo to krom dvou lidi newi,nasi jsou strasni a tohle neuznavaji kdybych se jim priznal asi by me vyhodili z domu:((rek jsem to svoji nej kamosce a strasne se mi ulevilo kdyz to pochopila a ted se k sobe mame jeste vic nez predtim:)lidi by si fakt meli uvedomit ze jsme taky lidi...zijeme na teto planete spolecne ,tak bychom se aspon meli tolerovat...

7 Marketka Marketka | 10. října 2007 v 17:49 | Reagovat

Ahoj,

Ja jsem heterosexualka,ale uz od trinacti let vim ze se mi libi Gayove a Bisexualove.Je tezky to vysvetlit ale hetero kluci me nepritahujou.Asi to zni divne co?

Mam s tim dost problemu.uz je mi skoro 18 a jeste jsem nemela kluka,to nepocitam ty vecny poznamky a narazky "kamaradek",atd....Nechci jim to vysvetlovat protoze vim jaka by byla jejich reakce.Zase bych si vyslechla spoutu neprijemnych veci.Jenze vic me trapi to jestli si nekdy najdu nejakeho takoveho kluka,jak by to pochopili ostatni,....proste jak tuhle situaci vyresim,protoze nemam nikoho s kym bych si o tom mohla popovidat.

Takze muj nazor na Gaye je na 100% kladny.Mejte se hezky:))))))))))))))))

8 Kubis Kubis | E-mail | 1. ledna 2008 v 19:27 | Reagovat

ahoj ja jsem hrozně rád,že mě rodiče přijali takového jaký jsem, když jsem jim o sobě ve svých 17 ti letech pověděl pravdu. Jsem normální kluk a není na mě poznat co jsem zač,ale někdo to pozná,jsem trošku metrouš a nejhorší je na tom,že když to někdo pozná, nebo se to něják dozví, především u kluků je to ze 100% katastrofa. Nedokážou se s tím vyrovnat a reagovat na to normálně a uvolněně s nadhledem. Přitom mají takový názor, že nejsme normální a z jiné planety, že se s náma nedá mluvit a podobně. Jsme trošku jiní. Někteří víc a někteří míň. Na některých se to ani nepozná, jiní jsou bisexuálové a ti zbabělí radši žijí hetero život v domění, že to bude vpohodě,ale to nikdy nebude. I když se všude píše,že jsmě 4% menšina,řekl bych,že je nás alespoň 10- 15 procent, když uvážím,že o víc než polovině mojich homosexuálních kámošů neví ani rodiče a možná jen já a pár dalších.

9 Irad Irad | E-mail | 1. ledna 2008 v 22:55 | Reagovat

Můj názor na gaye/lesbičky? Vždycky mě zaráželo, proč se o tom tak moc mluví. Já přece také někde nepřijdu a neřeknu: "Ahoj, jsem hetero!" Mám pocit, že je to každého soukromá věc. Nikomu do toho nic není, s kým kdo spí, stýká se apod. Zdá se mi nesmysl stále to rozlišovat a řešit. No, tak co, no tak chodí Tonda s klukem, má ho rád a chce s ním být. Nechápu, co je na tom zvláštní. Druhá strana je, že někdy mám pocit, že si to někteří homosexuálové dělají sami. Mě osobně např. vadí, když vidím na zastávce párek dvou lidí, jak se po sobě "plazí". A je mi jedno, jestli je to holka s klukem, holka s holkou nebo kluk s klukem. Možná je to jenom můj pocit, ale hodně gay kluků se prostě předvádí. Chtějí šokovat, upozornit na sebe. Dále si až tak moc nemyslím, že ta gayxenofobie (nebo jak se to jmenuje :-)) je až tak moc rozšířená, jak o tom hodně lidí mluví. Ano, je to problém. Jsou pořád lidé netolerantní, kteří v tom vidí "zločin". Každopádně před pár lety to bylo určitě mnohem horší. Teď už se od toho ustupuje. Osobně největší problém vidím v těch nejbližších. Asi není moc snadné si uvědomit, že z nich pravděpodobně nikdy nebudou babičky, děděčkové, tety.. A tak se chovají dost neuváženě, až nevraživě. Asi mají pocit, že tím něco změní.. Dále u mnohých přetrvává názor, že si spousta lidí myslí, že jsou gayové špatní, a tak se podle toho lidé chovají. Nejde o to, že ti lidé si myslí, že jsou gayové divní, ale že si myslí, že si to myslí ostatní. Jít proti proudu se přece nemá :-D

Můj osobní názor na gaye je, že se od heteráků převážně liší jen tím, že se orientují na stejné pohlaví. Možná také mají trochu méně zábran. Kdysi jsem si myslela, že jsou více promiskuitní než heteráci, ale pak jsem si uvědomila, že by se tak pravděpodobně chovali i heterosexuální kluci, kdyby jim to bylo dovoleno. Prostě většina holek mají trochu jinou náturu než kluci a potřebují více toho "duševna". Mezi gayi jsou super kluci i kluci, kteří za moc nestojí, stejně jako je to u heteráků. Takže normálka. Tito kluci jsou prima. Více si s nimi rozumím a jako kamarádi jsou mnohem lepší než hetaráci :-).

Jee.. jsem se trochu rozepsala a nenapsala vlastně nic důležitého.. hup.. přeji krásný den..

10 :) :) | 28. ledna 2008 v 20:43 | Reagovat

Me nikdy nikdo nevadil, skrátka jsou zajimavy, já nejsem rasista, jak v barvě, tak (k tomu, jak se to řekne) k tomu kdo je "teplej" a kdo ne, me je to fuk!!! Jo aještě pro mrkétku: je jedno co řikaji debilni kamaradky, najdi si jednu přitelkyni a té se svěřuj, časem najdeš i kluka, ale je duležitějši kam tě táhne srdce, ne co o tym řiká (ne často samo bezchybné) okolí.!!!

11 petrath petrath | E-mail | Web | 5. února 2008 v 12:16 | Reagovat

Nikdy jsem neměla nic proti gayům!Podle mě to jsou úplně normální lidi,kteří akorát našli zalíbeně ve stejném pohlavý!Nevidím na tom nic špatného...a někteří jsou vážně fajn!!:)Mám pár přátel gayů a musím se přiznat,že obyčejně bývají na pokec lepší,než-li některé holky!Ale samozřejmě,že se nebavíme o hadříkách a takových těch husovinách,ale ...o klucích!:)

Navíc ve starověkkém římě,byla homosexualita považována,jako božská láska!Skoro každý,kdo měl manželku,tak měl po boku i nějakého toho milence!:)..Skrátka v minulosti se to bralo normálně,jako součást života.Teď tomu tak bohužel není!:(..Nesnáším lidi,kteří někoho odsuzují za to,že není jako "ostatní"!:(...Ale co,pořád se najde více lidí,kterým homosexualita nevadí,tak jako mě!:)...Go gays go!!!!:D:D:D

12 John Peter Carter John Peter Carter | 5. února 2008 v 22:24 | Reagovat

Pravda - lidstvo jeste nedosahuje ani k patam takove urovne, aby chapalo gay komunitu. Vim proc, ale nestoji to za to, abych to sem psal... Jinak: neni to tu spatne :)

13 maro maro | 16. února 2008 v 1:20 | Reagovat

ty pičo vole vy jste se snad všichni jebli do těch vašich hlav vole,ne snad,hej ste normalní,pičo,vole však to je proti přirodě si strkat čuraky do prdele navzajem,fuj,akorat zneuctivate nas normalni synky,a dělate ostudu,jste hovada největší,pičo chapu že prostě za to nemužete jakou mate orientaci,ale prostě ten kdo tu dava ty videa,pičo mi nepřipada normalni hej,tak akorat ostuda,fuj,pičo kdyby se na to dival nekdo jiny,tak je to šiklena reprezentace pro nas,hej fuj,pičo hnus,jak lezby tak qeove,bnemluvim že za to mužou,pičo ale aspon nezveřejnovat když už tak,je to pěkne trapne,a akorat s tim si ztrapnuješ svuj blog,pičo komu jsem poslal tvuj odkaz všichni pičo,pomlouvali jak cip,aspon si to dej na hesla,pičo a ne aby se na to koukali třeba mali smradi,ma pak soi  ztoho budou brat přiklad,pičo,proti přírodě,fuj hejfuj

14 Quiquilla Quiquilla | E-mail | Web | 16. února 2008 v 19:16 | Reagovat

Moc se rozepisovat nebudu, myslím, že jste tu už řekli snad všechno, co bych k tomu řekla i já a připadá mi zbytečné to tu opakovat. Nemám naprosto nic proti homosexuálům a někteří jsou i moc, moc fajn.♥♥♥♥♥ Několik jich znám a řeknu vám, lepší kámoše, ale i kámošky, jsem si vybrat nemohla:) Jinak souhlasím se všema, kromě posledního komentáře, ten teprve okomentuju. Chachá těš se "maro":D :D :D

maro: Tak to vezmem po pořádku:D

1. nauč se pořádně česky a pak teprve piš komentáře

2. vysvětli mi, jak někdo může napsat slovní spojení typu (dovolím si citovat:D): "pičo vole" "pičo hnus" a "fuj hejfuj", jaksi to nechápu XD

3. (já tak ráda někoho cituju:D)"pičo a ne aby se na to koukali třeba mali smradi,ma pak soi ztoho budou brat přiklad", tím myslíš třeba sebe?

4. pověz mi prosím, jak dát na blog heslo, já na to zatím nepřišla:D Že bych si ho tam dala, aby "se na to koukali třeba mali smradi,ma pak soi ztoho budou brat přiklad" XD

5. nehraj si na Ostraváka, seš s tím trapnej

6. ty ostatní hemzy komentovat radši nebudu, bo bych se pochcala smíchy:D

7. Nezapomeň všem rozeslat odkaz na můj blog, aby měli co kritizovat:D Vidím, že kamarádíš se super lidma XD

8. Zalez někam hodně hluboko a přestaň kritizovat cizí blogy (o homosexuálech nemluvě), stejně si s tím jen kompenzuješ vlastní mindráky

9. Kolik ti vlastně je, 5 ? Nebo ještě míň? To za tebe napsala maminka, viď?:D

10. Omlouvám se za ty smajlíky:D Ne tobě ty jeden *** (maro:D), ale ostatním, co se s tím budou číst:D Papa

15 Iva Iva | E-mail | 23. února 2008 v 23:32 | Reagovat

Vážení přátelé, jaký je můj názor na vas homosexuály-gay? Ač sama jsem heterosexuálka, tak mě osobně nevadíte. Navíc jsem věřící, chodím do kostela a vím, že třeba mnozí křesťané ve vás nevidí to pravé ořechové. Ale já říkám toto. Bůh nedělá rozdílu mezi lidmi a má rád každého člověka stejnou měrou. Navíc za svoje sklony dle mého žádný z lidí nemůže, protože už to tak bylo naprogramované, tak jak je o tom psáno v božím slově v Bibli. Například..." Tvé oči mě viděly v zárodku, všechno bylo zapsáno v tvé knize, dny tak, jak se vytvářely, dřív než jediný z nich nastal". (Bible Žalm 139/16). Prostě chci říci, že mnozí homosexuálové jsou citlivější, milejší než heterosexuálové.A že již tato orientace již vám byla dopředu naprogramována. A s kolegyněmi jsme se shodly, že většina homosexuálů jsou hezcí a sliční a přitažliví muži. A nebojte se, že vám okolí nerozumí nebo spíše nechápe. Pořád tady v Evropě a v našem prostoru to máte optimální podmínky, představte si, kdyby jste žili někde v islámském světě a přiznali jste se ke své sexuální orientaci, tak by vás tam hned možná usmrtili. Ale je třeba se míti na pozoru i tady v Evropě. Jak vidíme islám se nenápadně rozšiřuje do Evropy, vidíme co dělají muslimové pak třeba ve Francii, v dánsku, jsou tu jako hosté a dělají tu nepokoje. to je tzv. 5. kolona. Mají tady takovou volnost, že my u nich bychom takovou volnost neměli. A problém Evropy je ten, že si sama podřezává větev a umožňuje šíření islámu více a více. Viz třeba vznik a podpora islámského Kosova. Mě osobně by zajímalo, zda máte nějakáké spojení a kontakty na homosexuály-gay v islámských zemích. U nás v Evropě v Kosovu, v Turecku, Bosně a Hercegovicě a i v dalších zemích islámského světa. Myslím, že asi ne. Takže tady pořád jsou nejlepší podmínky nežli tam v zemích arabského muslimského světa.

16 matada matada | E-mail | 24. února 2008 v 3:08 | Reagovat

hmm - celkom zaujímavá debata sa tu rozvinula tak neodolám a hodím sem svoj komentár:) osobne proti gayom nič nemám - mám v tom jasné oddávna a  k svojmu postoju sa rozpakov hlásim a čo mi je ľúto, musím priznať, že dosť nepríjemne šokujem okolie - hold - mala dedina:(  Na škole je to už o inom - už sa na to nehľadí ako predtým, aj keď výnimky sa nájdu stále  Naši sú chvalabohu inteligentní ľudia a pri podobných témach najradšej vyťahujú historku ako som už ako decko zprdla suseda - raz na návšteve začal drbať a ja veľká pusa od mala som sa dôležito vložila do debaty: Neviem, čo proti nim máte. Najprv  civel a potom poučným hlasom začal niečo v tom zmysle, či by sa mi páčilo, keby mi tak jeden začal obchytkávať mladšieho brášku (mal asi 6) A teraz citujem matku: "Pozrela naňho, dvihla prst a povedala: Ujo, ale to by bol úchyl a to je rozdiel. A *** ostal s otvorenou hubou." Škoda, že si to nepamätám - ten jeho výraz musel stáť za to:) (len tak medzi nami - je to riadny idiot;) Takže myslím že môj postoj je jasný. A môj názor - predstav mi toho človeka a ja ti poviem Môže sa z neho vykľuť skvelý chalan rovnako ako prvotriedny ***  Skôr by som sa pýtala, kde sa v ľuďoch berie toľko hlúposti a bezdôvodnej nenávisti - a to na všetkých stranách a nehovorím len o orientácii Ale čo sa čudovať, keď si spomeniem na inú susedu, ktorá sa neprizná k synovi len preto, že si ako katolík vzal evanjeličku a pri tom dovtedy skvelo vychádzali - myslím rodiny Teraz po sebe ani nešteknú...  (myslím, že to už by mu skôr odpustila priateľa - katolíka:) ale to už je iná debata;) Nuž čo, nad niektorými vecami človeku zostáva rozum stáť a najhoršie zo všetkého je, že si v tom tí ľudia nájdu ešte aj nejakú zvrátenú logiku, ktorá ich v ich presvedčení len utvrdí A pri tom si neuvedomujú, že aj ich správanie si vyžaduje neoveriteľnú dávku tolerancie

Jejda ako som sa rozpísala - a to som mala v pláne len pár viet:) totiž: objektívne sa to nedá - hovorím predstav mi toho človeka a ja ti názor poviem Ostatne, čo má sexuálna orientácia s povahou, či mozgom človeka?  Oveľa skôr by som sa vedela vyjadriť k ľuďom typu maro (2-3 komenty vyššie) tam už ide o povahové rysy a to sa dá posúdiť krásne objektívne - myslím, že každý si pri tom  pomyslel svoje

17 matada matada | E-mail | 24. února 2008 v 3:09 | Reagovat

ešte som zabudla pochváliť - máš krásny blog - tak sa oň naďalej staraj;)

18 admin admin | 27. února 2008 v 16:51 | Reagovat

matada:dakujem ti  neboj budem..... a i vylepšovat

19 Jerry483 Jerry483 | Web | 28. února 2008 v 22:39 | Reagovat

jezis to video bolo nááááááááááááádhernéééééééééééé =) straaašne ma to dojalo.........som skoro plakaal :D

20 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 3. března 2008 v 17:06 | Reagovat

neplač to ty určitě nesluši:-)

21 Jerry483 Jerry483 | Web | 11. března 2008 v 0:05 | Reagovat

:D noo to teda niee :).........jezis take to bolo zlateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

22 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 12. března 2008 v 11:13 | Reagovat

co bylo zlatéé??:-))

23 ligen11 ligen11 | E-mail | 17. března 2008 v 23:20 | Reagovat

zdar , pánové a dámy , ať na kluky nebo holky, jsem kluk , který je na kluky, ale něco mě šíleně žere. Vždy , když jsem s mou maličkou sestřičkou, musím vypadnout!!!! Šíleně byxh xhtěl mít dítě, ale dneska rrto  zákon nedovolujem a proto všem co si tento vzkaz přečtou, pošlete mi na e.mail, jakk to vydíte,. Mám možnost alespoň začít veřejně diskutovat , ale bez Vás to nikdy nedokážu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opravdu všechny moc prosím , pomozte nejen mě , ale i dětem s dětského domova!!!!!

logen11@seznam.cz V Š E M    M  O C   D Ě K U J I

24 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 21. března 2008 v 6:46 | Reagovat

hodně štěstí přeji

25 Tom Tom | E-mail | 25. března 2008 v 23:41 | Reagovat

No, já to naštěstí vysvětlovat mámě nemusel. Pomohla náhoda. Řek bych spíš tak trochu rána z čistého nebe... Mně bylo 16, jemu 17, první láska. A jednoho krásného dne nás má nicnetušící máma nachytala in flagranti v mém pokoji.Reakce?Mě chtěla dát do blázince,mýho kluka práskla jeho rodičům a ti ho hned vyrazili z domu.Teď žije v Kanadě a je šťastně ženatej a má malé dítě.Na chvíle se mnou vzpomíná rád,ale bere to jako ojedinělý experiment,který už nikdy s nikým jiným neměl chuť zopakovat.Od blázince mě uchránil strejda,který mámě vysvětlil,že jsem normální,i když trochu jinej...No,nějak to překousla,ale dodnes doufá,že mě to "přejde".Ani po devíti letech nepřešlo......

26 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 29. března 2008 v 17:14 | Reagovat

wow

27 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 29. dubna 2008 v 1:26 | Reagovat

jinak jste trošku zapoměli psat i sem:-((

28 Tom Tom | E-mail | 30. dubna 2008 v 22:37 | Reagovat

Tak jo, admine, abys měl radost, přidám ti sem jeden poměrně čerstvej zážitek. To, že se stále ještě najde dost lidí, kterým bezdůvodně vadíme, potvrzuje fakt, že to nejdřív odnesla má schránka na dopisy (postupně se na ní objevují monotematické nápisy a obrázky) a poté (přesně před dvěma týdny) došlo i na pěstní konfrontaci s triem skinů (1 z nich je tím "lidovým umělcem", co zkrášluje mou ubohou nevinnou schránku na dopisy).... Stále to tu je. Určitě míň než dřív, ale některým lidem to prostě nevysvětlíš. Tak co se namáhat....

29 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 3. května 2008 v 4:59 | Reagovat

jo tpo chapu dneska sem šel z kamošem po ulici a nějaký dva kluci namně čuměly jak kdybych byl mimozemštan:-))ale jako zase žadný ručně řešený konfligt sem zatim etě neměl

30 mia mia | 3. května 2008 v 14:19 | Reagovat

ten kluk zpiva moc hezky :-)

31 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 4. května 2008 v 10:02 | Reagovat

to jo to zpivá

32 Markétka Markétka | 5. května 2008 v 15:35 | Reagovat

Ahojky,doufam že se máte pěkně:))

No já tu mam taky takovou novinku.Teda ale nevim jestli to bude někoho zajímat.Konečně jsem našla u nás ve škole svůj novej objev.Je Bi,už jsem se s nim skamarádila a je moc milej.Jenže jemu se líbí dva kluci,tak z toho asi nic nebude :( ale me to vlastne nijak neva.Jsem rada ze jsem ho poznala.

Smile!!!!!!pa

33 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 6. května 2008 v 1:07 | Reagovat

tak třeba ti to vyjde uvidiš držim palešky:-)

34 Paukis Paukis | E-mail | 13. května 2008 v 22:09 | Reagovat

Muj nazor je takovy ze bych to nejak nerozdelovall na bise , heto gaye., kcemu ja bych dal jednu orientaci tj bise ., nejvic se mi libi Ty kluci co si hrajou ze jsou velky heteraci a pritom zarohem sukaj kluky ., sorry za ten vyraz ale tak to je . co s etika odpurcu vuci nam GAYU tak to jsem uz psal viz. Ty kluci,...

Kazdy jseme jedinecni a nicim nenahraditelnimi !!!!!!!!!! ja to neskryvam ze jsem GAY iba naopak ,a jsem rad ze jsem takovy :-)))) vsem kisika cus Paulis

35 Tom Tom | E-mail | 13. května 2008 v 23:38 | Reagovat

Paulis, pod to, cos napsal, se rád podepíšu :-)

36 romik.g romik.g | E-mail | 27. května 2008 v 9:52 | Reagovat

Ahoj lidi jak tak čtu  tak  -  Estly mohu tak nenávis vuči geyum si myslí je pořád dost velká  ikdyž né tak agresivní . Já měl mnoho dobrejch kámošu  a kamarádek  , ale po přiznání své orientace  sem tyto lidi ztratil a co bylo poviku kolem teho ale jedním uchem dovnitř a druhým ven , ale zas sem potkal nové a lepší lidi a je fakt že  je více kamarádek a máme k sobě blíže, Myslím že mě neberou jako kluka , ale  jako jejich kamarádku, protože spolu děláme to co by nedělaly před heterákem .A co se týče rodiču  - neřek bych že je to těžké . Každej má jiné rodiče , ale jednou sme jejich potomci tak to pochopí.Podle mě je nejlepší jim to oznámit tak , že jim nic neřeknete a  přiznáteto  veřejnosti  však ono se to knim dostane samo . MÁM TO VYZKOUŠENÉ .Tak se držte zatím ahojky všichni

37 andy andy | 16. června 2008 v 13:03 | Reagovat

ja gayov neodsuzujem,pretože sú to tiež NORMÁLNI

ľudia a je to ich vec kto sa im páči a kto ich priťahuje.

a tiež rada by som sa zoznámila s nejakým fajn chalanom - mať ho ako naj . kamaráta , lebo s hetero sa to nedá tý ma chcú iba do postele dostať o nič iné im nejde a baby sú falošné , ohovárajú a chcú mi prebrať chalana.čiže ak by ste chceli kamošku , rada pokecám...

38 M0ŁŁ!$ M0ŁŁ!$ | 10. července 2008 v 3:17 | Reagovat

stou adobcí.... mno nevim, ale myslim si, že je to zatim dobře, že to nejde.... stěmadle lidmama tady v čr, by ty adobtovaný děti podle mě měli peklo.... myslim jako ve škole a tak, páč tady ty teenagers sou někteří dost vypatlaní... ale časem se to třeba zlepší :)

39 admin:-) admin:-) | E-mail | Web | 13. července 2008 v 10:29 | Reagovat

eště nikdo nepobral že když ti děi si někdo adoptuje že předtim sou v dětskym domově kde jich je moc  a nemaj určitý lidi který se věnujou jen jima  myslim že to každý ditě potřebuje peklo ve škole jo možná jo ale to ditě zas ma rodinu a to každý ditě potřebuje

40 ccc ccc | 25. července 2008 v 20:40 | Reagovat

nejradši bych nafackovala těm co maj katolické názory středověku, aby se vzpamatovali .. vždyť jsme 21. století, vážně nechápu proč by kluci mohli bejt jen pro holky a holky jen pro kluky.. když si to uvědomíte takhle, tak je to mega trapný aby vám někdo zakazoval mít někoho rád!

41 halooo halooo | E-mail | 25. července 2008 v 20:42 | Reagovat

prosííím poslal bys mi odkaz toho videa na mail? já bych si chtěla to přeložit, ale ještě nejsem tak dobrá abych to mohla jen odposlouchat a ty titulky nevidím :(( du teprv do devítky tak díííík moc! máš to tu hustýý ;)

42 halooo halooo | E-mail | 25. července 2008 v 20:45 | Reagovat

ANO MAM TOO UŽ NEMUSÍÍŠ ^^ ja jsem thak pyšnááá sem dala song about two fathers a už to mááám!

43 markeeeet markeeeet | E-mail | 25. července 2008 v 23:39 | Reagovat

mam stejnej problem jak ty! mam 14 posledni dobou jsem byla uplně zmatená a vůbec jsem nechápala o co sakra jde a proč to tak mám.. a došlo mi, že i když se mi kluci líbí (teda spíš v shounen-ai a slashi ^^), tak bych s žádným nedokázala být.. a mám velmi divnej důvod. a když jsem nad tím pořád přemýšlela tak mi došlo, že se mi líbí i holky a že kdyby mě nějaká chtěla, tak bych s ní dokázala být! možná to máš jinak, ale skus nad tím popřemýšlet ;) pořád se mi líbí čím dál víc!

44 admin:-) admin:-) | 29. července 2008 v 14:10 | Reagovat

halooo:tak to sem šoupni jak si to přeložila ja chci taky vědět co tam zpivá:D

45 Lloyd Lloyd | 11. září 2008 v 18:32 | Reagovat

njn... ja to proste nechápu... jo, mozna ze je mi málo na to, aby se něco takovýho v mym věku dalo pochopit... ale když je někdo víc kluk než holka a je jestě k tomu zamilovaná do tří fiktivních postav (mimochodem jenom jeden je "normální") tak se blbě píše o skutečnym životě...

46 Standa Standa | E-mail | 17. září 2008 v 12:23 | Reagovat

Mám dvě děti a žiji už dva roky s mužem. V dětech mám vyhodu oproti oststním, ale pravda je, že právě děti to mají teď těžší. Co se týče adopce, jsou chvíle kdy výte, že dítě se musí sam postavit dané situaci. Kdyby jste mu pomohli situaci vyřešit, spýše by jste mu ublížili. Nejsem proti adopci, ale vím, že náš národ na to není připravený. Ve svých 35 letech jsem přizal svou orientaci mamě a sourozencům, hrozně jsem se bál jak budou reagovat. Zahy jsem zjistil, že jsem se bál uplně zbytečně. Staršně moc si vážím lidí, kterým je jedno jestli jste gay nebo hetero. Baví se svámi normalně, bohužel takovích lidí moc není, ale myslím si, že se to lepší. Mám štěstí v tom, že jsem nezažil to co můj přítel. A tak, i když vím, že nejsou všichni hetero sexuálové stejní, ti co si myslí, že homosexualita je nemoc, ať se zamyslí nad sebou..... a řekne v čem jsme horší než oni.

47 uzumaki uzumaki | 25. září 2008 v 16:52 | Reagovat

ahoj lidi....kazdej se tady přiznava ze je gay a ze mu to vubec nevadi,ale ja se nedokazu přiznat nikomu....holky mě vubec nepřitahujou ale kluci tak trochu jo,kámoši ve řídě na gay nadavaj a kdybych to řekl tak ni nwm co by se stalo a to vubec nemluvim o rodičich...a ješte ktomu mije 14,což je absolutně příšernej věk na gay,mohl by mi někdo nějak  PORADIT??

48 martimnam martimnam | 6. října 2008 v 0:11 | Reagovat

Gay kluci jsou hrozně sexy! Kdybych byla já kluk, tak sem gay taky!

49 Jirka Jirka | Web | 27. října 2008 v 20:22 | Reagovat

Náhodou jsem narazil na tento web a admina chválím, co tu, nejen pro nás G/L, dělá... Teď jsem přelouskal všech 48 komentářů... uff a taky jeden přidám. Já měl ve své orientaci jasno snad už v první třídě:-) Jasně, v období puberty jsem byl tak trochu zmatený, líbily se mi i holky. No pořád se mi líbí, ale jen líbí. Nic víc. Myslím, že hodně gayů se rádo podívá na hezkou, vystylovanou ženu, ikdyž je nijak nepřitahuje. Poprvé jsem se svěřil jedné kamarádce asi v 18 a byla to strašná úleva. No a pak to šlo rychle. Řekl jsem to snad všem svým nejbližším kamarádům a známým a byl jsem pyšný na to, že jsem GAY! A pořád jsem. Horší to bylo s rodinou... Bylo mi 20 a pár měsíců jsem chodil se svou láskou, se kterou jsem dodnes. Bylo léto a my vyrazili na koupaliště a když jsme se vrátili domů, šli jsme se osprchovat. První šel můj partner a já mezitím připravoval něco v kuchyni... a v tom slyším klíče v zámku! Rozbušilo se mi srdce a v tu chvíli jsem věděl, že je to tady... máma se to dozví... Odjela s přítelem na víkend a nečekaně se pro něco vrátila. Já jsem rychle pozbíral věci, které ze sebe přítel shodil a nechal je na zemi a snatil se je schovat... na boty jsem zapomněl:-) To bylo první čeho si máma všimla a na otázku čí jsou mě nanapadlo nic pitomnějšího, než že jsou moje:-)) A nakonec... šel jsem do koupelny, abych mu řekl, ať nevychází, dokud pro něj nepřijdu. Jenže.... jak se sprchoval, neslyšel, že jsem vešel a měl zavřené oči. No a jak jsem na něj sáhnul, tak se leknul a vykřikl... Máma to slyšela, ale nic neřekla a odjela. První týden byl děsný, neměla moc chuť se bavit, brečela... Ale za pár týdnů bylo vše v pohodě... My jsme před dvěma lety uzavřeli registrované partnerství, máma má mého přítele ráda a bere nás takový, jaký jsme a neměnila by... Dnes se tomu jen smějeme. Všem, kteří jsou v podobné fázi a bojí se někomu svěřit, můžu říct jen to, aby nelhali sami sobě a nečekali na pravou chvíli... na tu můžete čekat věčně. A když Vás někdo odsoudí? Tak ať, takového člověka k životu nepotřebuji. A že si o Vás budou lidi po vesnici nebo městě povídat? Tak ať! Já tohle neřeším, ty lidi mi jsou ukradený, já je k ničemu nepotřebuji. Mějte se tu fajn a odkaz na web přidávám na své stránky.

50 admin:-) admin:-) | Web | 2. listopadu 2008 v 5:06 | Reagovat

jee děkuji

51 Lloyd Lloyd | 2. listopadu 2008 v 19:03 | Reagovat

to je pekně napsaný:)

52 lol lol | E-mail | 16. listopadu 2008 v 15:24 | Reagovat

Jsem gay, ale ještě jsem to nikomu neřek, protože se toho bojim no ale to je jedno. Nejvíc nechápu že ve škole sem furt a furt musel čumět zeměpisářce na prsa a přitom mě to nijak nevzrušovalo i když mě doučovala z AJ tak pořád sem jí čuměl na ty prsa. Ja už sem tak bezradnej ja se zamiloval do jednoho kluka asi 21 let vím že je gay ale bojim se na něj promluvit dokoncee jednou my řekl ahoj a ja stal jak sloup a nevěděl jsem co dělat samozřejmě mezitím co sem zíral jak idiot byl už dávno pryř. Kyždý ráno když jedu do školy tak on jezdí taky (všim jsem si že mě někdy sleduje když vystoupim z autobusu) ale ja se tak stydim a bojim mu říct že ho myluji pořad na něj myslim nemužu se ani soustředit ve škole(podle toho vypadá můj prospěh) a někdy večerbezradně doslova řvu a nejhorší je že ja se bojim mu říct že ho miluju. Normálně jednou jsem se zeptal matky co by dělala kdyby nějaký její dítě bylo gay nebo lesba a ona by ho/jí

prej vykopla z baraku a to mi je teprv 17 a hadejte jakej ma muj otec nazor na nas ten by vechny homosexualy navez do nějakejch taboru a tam je postřílel a divte se když jeho předkove byli nackove. Normalně mi někdo poraďte co mam dělat. PLEAS HELP ME :((((

53 ctenar ctenar | E-mail | 27. listopadu 2008 v 14:20 | Reagovat

Co dodat souhlasim.

A navíc lidi zavrhujou nepravé lidi spíš by měli zavrhovat ty kteří týraj děti a nejradši by je hned po porodu zabily!!!Nechápu jak někdo může takovouhle zrůdnost udělat,ikdyž to mnozí schodí na psichiku člověka myslim že matka skrze své pudy jen tak od sebe nemůže to dítě odsoudit na smrt sama ale i tak je to nechutnost.Homosexualita není nic nenormálního,a mnohem více mi ty lidi připadaj normálnější než někteří hetero!

A i když jsem hetero a sem dost mladá stojim si za svim a  za váma!

54 Samuel Samuel | E-mail | 3. ledna 2009 v 22:05 | Reagovat

Nechapu dnesni lidi co je to zac!jak se k nam homosexualum chovaj he to uplne stejny jako heteraci.My gayove zase muzeme diskriminovat heteraky.Nekoukaj jak nekde nekdo nekoho mlati ale na nas jak jdeme s pritelem po ulici ano.Toto mi opravdu nejde do hlavy.A nejvetsi problem jsou rodice.Sam jsem se jeste nedokazal odvazit to oznamit rodicum ze jsem gay.Bojim s jejich reakce na to jak jim to reknu.Mamka by to asi nerozdychala a otec to vazne nedokazu rict.Strasne se bojim na tuto chvili.Poradi mi nekdo co mam delat?chci bejt uz konecne svobodnej a ne bejt spoutanej do sebe a proste bejt svuj.....LOVE SAMUEL piste na my icq:440441708 nebo na tel 608668699 prosim poradte a muzeme vymenit nazory a popovidat si vo problemech!

55 Qlarinka Qlarinka | Web | 24. ledna 2009 v 14:13 | Reagovat

diky florbalu znam par lesbicek a nemam absolutne problem, hlavne nechapu, ze se jim nektery dalsi holky z tymu za zadama posklebujou... k cemu to je dobry? vzdyt lepsi mit rad a je jedno kdo koho, hlavne kdyz je ta laska stastna ;) znam i par gayu a muzu si rict, ze jsem si dlouho s nikym tak dobre nepopovidala jako s jednim z nich... absolutne nemam problem ;)

a kdybych prisla domu s tim, ze jsem lesbicka (ale nejsem), tak vim, ze mamka by to pochopila, segra taky... zbytek rodiny dost tezko, ale myslim, ze v nasi generaci uz je to lepsi ;)

tak se mejte, kluci, fandim vam ;)

56 admin:-) admin:-) | 28. ledna 2009 v 5:45 | Reagovat

jee to je pěknýý děkuju(em)

57 Kaya Kaya | 25. července 2009 v 2:10 | Reagovat

Já homosexuály naprosto podporuju. Jsou to úplně normální lidi. Každá láska je požehnáním. Mám hodně kamarádů mezi homosexuály,protože jsou to úžasný lidi s velkym srdíčkem!!

58 Karolína Karolína | 9. září 2009 v 21:22 | Reagovat

Fandím homosexuálům!Dělám malou maturitu na téma homosexualita a chodím na křesťanskou školu,takže možná to bude trochu masakr,ale co xD

59 admin:-) admin:-) | 7. listopadu 2009 v 16:27 | Reagovat

juuuuchuuuu :-)) to je hezkýý

60 Toblerone Toblerone | E-mail | 18. ledna 2010 v 13:05 | Reagovat

[7]: Ahoj Markét jestli hledáš gaye hlásím se dobrovolně:-)

61 AnonyMan AnonyMan | 23. ledna 2010 v 19:17 | Reagovat

Neznášam ich,dôvod dalo sa to zachrániť určite ste mohli byť normal ale vy ,,Bléé načo asi máte medzi nohami "Kokoty" aby ste robili deti a nie šukali chlapov.

62 Tom Tom | 25. ledna 2010 v 19:22 | Reagovat

AnonyMan: Panečku,mám takový dojem (hlavně z tvého dalšího vzkazu na tomto blogu),že jsi asi holka,která se zamilovala do kluka,co je bohužel na kluky,a to tě nesmírně naštvalo.Věř mi,tělu se opravdu poručit nedá.Můžeš ho leda obelhávat pro klid okolí.K čemu ale žít život někoho jiného?Nikdo nemá právo nám přikazovat,koho milovat.A většina lidí se miluje nejen s cílem se rozmnožovat (to by na světě nebylo k hnutí,anebo by se všichni museli po zplození jednoho potomka povinně zdržet sexu po zbytek svého života)...
Pro tebe mám jednu radu: změň způsob vyjadřování,jinak si slušného chlapa (samozřejmě heterosexuálního) nenajdeš.

63 AnonyMan AnonyMan | 14. února 2010 v 2:24 | Reagovat

Omg som chalan ale toje dost divne ten blog us asi nenastivim. :D

64 2S.T 2S.T | 19. února 2010 v 17:34 | Reagovat

jé to videjko znám :D roztomilý

65 AlisonSixtySix AlisonSixtySix | 26. února 2010 v 19:53 | Reagovat

[11]: Já tady dávám za pravdu, nejen ve starověkém římě, ale vlastně ve všech vyspělých starověkých civilizacích, jako např. Řecko, Řím, Mezopotámie atd., byla hlavně výsada králů mít milence muže... nebo movitější lidé a šlechtici sexovali s klukem... Hlavně v Římě bylo mít milence muže znakem toho, že ten dotyčný měl nějaké postavení, vliv a moc, bylo to znakem toho, že ten člověk něco znamenal pro tehndejší společnost... vždyť mnoho umělců bylo homosexuální orientace... a jen dodávám.. dál se milujte, vždyť láska je to co Vás spojuje, i když bez dětí... Milujte se a užívejte každé sekundy spolu...

66 AnonyMan AnonyMan | 8. března 2010 v 20:35 | Reagovat

Takže ja nechápem jak sa do tá zistit jak ste na to prisli ze ste na chalanov. xD

67 Jan Perner Jan Perner | 22. března 2010 v 10:22 | Reagovat

Pochybuju, že lidi se budou respektovat navzájem, od tý doby co je lidstvo lidstvem nás gaye většina nemusí, vždycky jsme byly vyvrhovány ze spúolečnosti, a taky budeme. Když se to za takovejch x milionů let nepovedlo, tak nemůžeme čekat, že něco změníme během pár generací ,,,

68 Jasminka Jasminka | 4. srpna 2011 v 19:03 | Reagovat

Ahoj. Vykašlete se na všechny "spořádaný a slušný" kretény, kteří dokážou jen odsuzovat a kdyby si zametli před vlastním prahem, bylo by tam svinstva, že by ne jeden zvracel. Mám pár kamarádů gayů a jsou fajn, když potřebuju pomoc, nic pro ně není problém, jsou hezčí, čistotnější a příjemnější než normální kluci, můžu se s nima bavit o všem, mají rádi zvířata a navíc nemusím mít strach, že náš vztah skončí jednoho dne v posteli, o kterou mimochodem moc nestojím. Takže si žijte svůj život, je to vaše soukromá věc, do který nikomu nic není a ubožáci ať si kritizujou, když je to baví, na každou svini se vaří voda.

69 keishatko keishatko | Web | 5. května 2012 v 17:12 | Reagovat

[66]: a ja nechápem ako si ty prišiel na to že si na baby...ty si tu ten divný a nie my ostatný :D bez urážky, ale o teba by som teda nezakopla ani keby si bol zlatom ovešaný :D :D ja gayvov, lezby a dokonca trans milujem..mám medzi nimi dosť priateľov a povedzme si pravdu, heterák kamarát s dievčaťom neexistuje :D vždy za tým vidí sex...u gaya sa aspoň nemusím báť, že po mne vyštartuje a ty ho musíš odmietnuť, lebo ho máš rada ako kamaráta :P aj keď gayovia sú predsa len krajší a lepšie sa s nimi rozpráva...a v mojom prípade iba s nimi sa viem rozprávať..pri heterakoch som nervózna..nechávam tu link na môj blog..píšem slash poviedky ;)

70 josef josef | 19. června 2014 v 23:18 | Reagovat

jsem  60 jednani lety zajic priznam se ziju s přítelem 29 let ted na venkove většina lidi nas bare normalne myslim ze hodne yalezi na  jednani vas samých nam se to povedlo ze nas berou  ahoj hodne stesti Josef

71 David David | E-mail | 19. ledna 2015 v 17:16 | Reagovat

Ahoj nevim jestli jsem gay... kdysi jsem uz chodil s jednou holkou,ale nic moc jsem k ni nic moc necitil.. Casem zjistuju ,ze jsem gay,protoze se tak chovam a furt delam holcici veci.. Pak se mi libi jeden kluk ve tride a ja ho i miluju .ale on to jeste nevi a vzdy kdyz kolem me jenom projde hned se mi postavi :\ Takze ja jsem uz fakt mimo :\ Prosim rady dekuju David :))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama